news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

پنج ملی پوش خوزستانی حریفان خود را شناختند .

از ساعت 14 امروز دو ملی پوش خوزستانی امیررضا آریا مقدم در 80 و امید پایدار در 110 کیلو در پنج وزن نخست به مصاف حریفان خود خواهند رفت .

 

یه گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، از ساعت 14 امروز جمعه یکم مرداد ماه رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در کشور مجارستان برگزار خواهد شد که بر این اساس امیررضا آریا مقدم در 80 و امید پایدار در 110 کیلو در پنج وزن اول به مصاف حریفان خود خواهند رفت .

بر این اساس و با توجه به قرعه کشی انجام شده پنج ملی پوش خوزستانی به شرح زیر طی 3 روز به مصاف حریفان خود می روند .

در وزن 45 کیلوگرم علی احمدی وفا  در دور اول به مصاف لونت فیگ از مجارستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران بلاروس و اوکراین مبارزه می کند در این وزن 15 نفر حضور دارند.

در وزن 71 کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور اول با نورل دویشونبکوف از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران صربستان و گرجستان می رود. در این وزن 20 نفر حضور دارند.

در وزن 80 کیلوگرم امیررضا آریامقدم در دور نخست با میهایل گوتو از مولداوی مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران سوئد و صربستان می رود. در این وزن 23 نفر حضور دارند.

در وزن 92 کیلوگرم علی جلالی عبدالوند پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف پیروز میدان میان کشتی گیران آمریکا و استونی می رود. در این وزن 20 نفر حضور دارند.

در وزن 110 کیلوگرم امید پایدار در دور اول با داوید مگلادزه از گرجستان کشتی می گیرد و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان کشتی گیران قزاقستان و صربستان می رود. در این وزن 20 نفر حضور دارند.

ارسال دیدگاه