news-details
کمیته داوران

کلاس استاژ (درجه 3 ) داوری کشتی آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط هیئت کشتی خوزستان و با همکاری فدراسیون کشتی، یک دوره کلاس استاژ داوری کشتی آزاد و فرنگی در گروه آقایان برگزار خواهد شد .

بر این اساس هیئت کشتی خوزستان ازعلاقه مندان به داوری، دعوت به عمل می آورد تا در صورت تمایل به شرکت در این کلاس، در صورت داشتن شرایط زیر، از طریق هیات کشتی شهرستان مربوطه ، نسبت به ثبت نام اقدام لازم را بعمل آورند .

1-حداقل سن ۲۰ و حداکثر۳۲ سال .

2-حداقل مدرک تحصیلی دیپلم .

3-آشنایی به زبان انگلیسی .

4-داشتن حداقل حکم قهرمانی استان .

5-تناسب اندام مناسب داوری .

توجه :

الف = حداکثر شرکت کننده ۲۱ نفر .

ب =مدت زمان تشکیل کلاس ۴ روز .

ج= هزینه دوره ( کلاس) 20 میلیون ریال .

د =با عنایت به محدودیت تعداد نفرات، در صورتی که افراد متقاضی بیشتر از حد نصاب کلاس باشند؛ نسبت به فعالیت هیات شهر های مربوطه و همچنین بر اساس تعداد داوران حال حاضر هر شهر ، سهمیه تعیین خواهد شد.  لازم به ذکر است؛ نفراتی که در سال ۱۴۰۰ متقاضی حضور در کلاس استاژ بوده اند؛ در صورت داشتن شرایط فوق در اولویت قرار دارند .

 ه =مدارک مورد نیاز برای بارگذاری : تمام صفحات شناسنامه ، کارت ملی ، کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل(در صورت نبود کارت پایان خدمت) ، عدم سو پیشینه ، مدرک تحصیلی ،عکس پرسنلی ، همچنین یک نسخه از مدارک فوق، برابر با اصل در یک پوشه دکمه دار همراه با معرفی نامه هیات مربوطه در زمان شروع کلاس همراه متقاضی باشد . ضمناٌ علیرضا صداقت جو دبیر کمیته داوران هیئت کشتی خوزستان با شماره همراه 09166430930 برای هرگونه سوال در این خصوص معرفی می شود.

 

 

 

ارسال دیدگاه