news-details
خبر

مدال طلای خود را به خانواده ، مربیان و تمام مردم ایران تقدیم می کنم.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی در مصاحبه با فدراسیون کشتی گفت: بعد از شكست در پيكارهاي جهاني كشتي روسيه به خود آمدم . شرايطي كه امروز در  بازي هاي آسيايي گوانگجو چين داشتم، با دو سه ماه پيش و در آستانه شركت در مسابقه هاي كشتي قهرماني سال 2010 بزرگسالان جهان در روسيه متفاوت بود.

سعید عبدولی کشتی گیر فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: مسابقه هاي كشتي رده سني جوانان با بزرگسالان بسيار تفاوت دارد و من در پيكارهاي كشتي قهرماني بزرگسالان جهان در سال 2010 در روسيه، كاملا به اين نتيجه رسيدم.
عبدولی تصریح کرد: من بلافاصله پس از بازگشت از پيكارهاي جهاني كشتي در روسيه ، تمرينات خود را ادامه دادم و به آمادگي بسيار خوبي رسیدم، در واقع بعد از مسابقه هاي جهاني روسيه به آمادگي واقعي دست پيدا كردم.
وی در پایان با اشاره به اینکه این مدال طلا را به خانواده، مربیان و تمامی مردم ایران تقدیم می کند خاطر نشان کرد: همراه با تيم‌ملي در مسابقات جهاني و آسيايي شركت كرده‌ام و مدال‌هايي را نيز براي كشورم در رده هاي سني مختلف به دست آورده‌ام ولی کسب مدال طلا در گوانگجو برایم بسیار شیرین تر بود و امیدوارم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد.

 

ارسال دیدگاه