news-details
خبر

جلسه مربیان کشتی فرنگی شهرستان اهواز تشکیل گردید .

حضور گرشاسبی ، ممتازان ، صاحب و نصیری در جمع پیشکسوتان و مربیان کشتی اهواز 

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، شب گذشته جلسه مربیان کشتی فرنگی اهواز در محل سالن کنفراس خانه کشتی شماره یک اهواز با حضور مدیر کل تربیت بدنی ، رئیس هیئت کشتی خوزستان و جمعی از مسئولین ورزش استان برگزار گردید .

بنا بر این گزارش این مراسم با خوش آمدگویی سیدحسین مرعشیان رئیس هیئت کشتی اهواز آغاز گردید و در ادامه عبدالرسول ممتازان رئیس هیئت کشتی خوزستان سخنان خود را با تشکر از اداره کل تربیت بدنی و هیئت کشتی اهواز شروع نمود و با ذکر نکات اساسی و کلیدی موفقیت هیئتهای شهرستانی ،آنان را بازوان پرتوان هیئت کشتی خوزستان دانست .

 پس از آن گرشاسبی مدیرکل تربیت بدنی خوزستان گفته های خود را با تقدیر از هیئت کشتی استان آغاز نمود و بیان داشت که هیئت کشتی همچون گذشته موفقیتهای خود را ادامه داده که این استمرار بر اساس کار زیر بنایی به وجود آمده است . وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر حمایت همه جانبه اداره کل از برنامه های هیئت کشتی استان صحه گذاشت .

 قهرمان اسبق کشتی کشور در پایان ضمن تشکر مجدد از دست اندرکاران کشتی اهواز و استان تأکید نمود که در ارستای خدمت به ورزش و بر اساس سیاستهای اداره کل تربیت بدنی آماده هرگونه همکاری و مساعدت با هیئتهای ورزشی میباشد . 

بنا بر این گزارش در خاتمه مراسم از مربیان فعال و ارزنده کشتی فرنگی اهواز با اهداء هدایایی از سوی هبئت کشتی اهواز تقدیر بعمل آمد.  

 

ارسال دیدگاه