خبر

شناخت حریفات اوزان 55 - 66 و 96 کیلوگرم تیم ملی .

قرعه سخت برای سعید عبدولی قهرمان شایسته خوزستانی. 

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و بنا اعلام سرپرست تیم اعزامی به رقابتهای جهانی روسیه و سایت فدراسیون کشتی مراسم وزن کشی سه وزن اول این رقابتها دقایقی پیش در شهر مسکو برگزار شد و سه نماینده کشورمان حریفان خود را شناختند. مسابقات سه وزن نخست رقابتهای جهانی از ساعت 13:30 فردا دوشنبه به وقت تهران آغاز می شود.

 

بر این اساس در اوزان 55، 66 و 96 کیلوگرم که به ترتیب 34، 36 و 34 کشتی گیر حضور دارند، حمید سوریان دروزن 55 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با حریفی از الجزایر روبرو می شود و در صورت پیروزی با برنده دیدار نمایندگان بلغارستان وقرقیزستان روبرومی شود.رومن آمویان از ارمنستان در گروه سوریان حضور دارد.

 

همچنین سعید عبدولی دروزن 66 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با حریفی از پورتوریکو روبرو می شود و در صورت پیروزی با برنده دیدار کشتی گیران شیلی و مجارستان روبرومی شود در گروه عبدولی واچادزه از روسیه ونمایندگان آذربایجان، گرجستان، قزاقستان و ارمنستان حضور دارند. امیر علی اکبری دروزن 96 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با سالادزه از ازبکستان روبرو می شود ودر صورت پیروزی با برنده دیدار کشتی گیران مصر و گرجستان روبرو خواهد شد، در گروه امیر علی اکبری خوشتوف از روسیه حضور دارد. این رقابتها از ظهر امروز دوشنبه در سالن هشت هزار نفری المپیک شهر مسکو آغاز می شود.

ارسال دیدگاه