خبر

عبدولي با يك مدال خوش‌رنگ باز گردد از هيچ كمكي به او دريغ نمي‌كنيم
اگر با تدبير كشتي بگيرد روي سكو مي‌رود

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان عبدالرسول ممتازان در مصاحبه با سایت فدراسیون کشتی با بيان اينكه اگر سعيد عبدولي در مسابقات جهاني مسكو به يك مدال خوش‌رنگ برسد مسئولين استان خوزستان از هيچ كمكي به او دريغ نخواهند كرد گفت: حداقل از طرف خودم و مديركل تربيت بدني استان اين قول را مي‌دهم كه اگر عبدولي با يك مدال خوش‌رنگ به كشور باز گردد جوايز بسيار ارزنده‌اي را به او اعطا خواهيم كرد.
رييس هيأت كشتي استان خوزستان در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون كشتي در اين رابطه اظهار كرد: پيش از اعزام تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان به روسيه در حد توان خود به سعيد عبدولي از نظر مالي كمك كرديم تا وي با روحيه‌ي بهتري عازم مسابقات شود. در صحبتي كه با گرشاسبي مديركل تربيت بدني استان خوزستان نيز داشتيم ايشان قول دادند كه در صورت كسب يك مدال خوش‌رنگ توسط عبدولي براي او جوايز نفيسي را در نظر بگيريم. ما براي اين فرنگي‌كار با غيرت خوزستاني هر كاري كه از دستمان برآيد خواهيم كرد و اميدوارم اين حمايت‌ها باعث شود تا عبدولي با انگيزه‌ي بالا در مسابقات جهاني مسكو كشتي بگيرد.
وي افزود: به اعتقاد من عبدولي اگر با تدبير كشتي بگيرد مي‌تواند جزء مدال‌آوران تيم ملي در مسابقات جهاني مسكو باشد.
ممتازان در پايان تصريح كرد: عبدولي كشتي‌گير جسوري است او در مسابقات جهاني مسكو نبايد با عجله و بدون برنامه به مصاف حريفان خود برود ولي فرنگي‌كار بسيار فني و قدرتمندي است كه همانطور كه گفتم اگر حساب‌ شده و با تدبير كشتي بگيرد مي‌تواند روي سكو برود.

ارسال دیدگاه