خبر

سعید عبدولی بعنوان تنها ملی پوش خوزستانی در رقابتهای جهانی انتخاب شد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران طی مصاحبه ای اوزان هفتگانه و دلایل انتخاب نفرات ملی پوش را شرح ذیل اعلام نمود .

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي گفت: رقابت‌هاي جهاني در روسيه مانند لانه زنبور عسل است ما بايد براي رسيدن به موفقيت هزاران نيش را تحمل كنيم.
محمد بنا سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون كشتي با بيان اين مطلب افزود: در وزن 55 كيلوگرم حميد سوريان بهترين نفر ما در اين وزن بود و اميدوارم با توجه به شرايط بسيار خوبش در مسكو پنجمين مدال طلاي جهاني‌اش را كسب كند.
وي ادامه داد: در وزن 60 كيلوگرم اميد نوروزي اگر بتواند هوشياري‌اش را در شرايط وزني و هنگام مسابقه حفظ كند مي‌تواند در جهاني موفق شود ضمن اينكه جاسم اميري بعلت مصدوميت سه سال از ميادين كشتي دور بوده است و بايد كم كم به شرايط مسابقه باز گردد.
بنا تصريح كرد: در وزن 66 كيلوگرم سعيد عبدولي جزء مدعيان جهاني است كه مي‌تواند با يك قرعه خوب صاحب يك مدال جهاني شود در وزن 74 كيلوگرم نيز عليزاده بدليل آسيب ديدگي نتوانست براي رقابت‌هاي جهاني حاضر شود و از آنجايي كه سلامتي وي براي ما بسيار مهمتر بود و اگر در مسابقات جهاني صاحب مدال نمي‌شد براي شرايط وي خوب نبود تصميم گرفتيم تا او با رسيدن به شرايط آرماني در بازي‌هاي آسيايي شركت كند ضمن اينكه مهدي محمدي نيز 8 ماه است بخوبي تمرين مي‌كند و شرايط بدي ندارد.
وي اظهار داشت: وزن 84 كيلوگرم ما در سطح دنيا نمونه است و در دنيا هيچ كشوري به اندازه ما در اين وزن ترافيك كشتي‌گير ندارد شرايط اخلاقي و عابدين زاده نيز خوب بود ولي نعمت‌پور آماده‌ترين كشتي‌گير بود.
بنا تأكيد كرد: بابك قرباني در وزن 96 كيلوگرم از ناحيه دنده مقداري آسيب‌ديدگي داشت و با توجه به شرايط آمادگي‌اش در بازي‌هاي آسيايي به ميدان مي‌رود ضمن اينكه امير علي‌اكبري مي‌تواند امسال مدال خوشرنگتري را كسب كند.
وي ادامه داد: در وزن 120 كيلوگرم محمد قرباني شرايط خوبي دارد ولي براي اينكه به سطح اول 120 كيلوگرمي‌هاي جهان برسد نياز به زمان دارد وي نيز مي‌تواند در رقابت‌هاي جهاني كشتي‌هاي خوبي ارائه دهد.

ضمناٌ ایرج اسفندیاری فر از مربیان شایسته خوزستانی ، تیم ملی را در مسابقات جهانی همراهی خواهد کرد .

ارسال دیدگاه