خبر

عزيز ناقوسي: بايد در عملكرد خود بازنگري كنيم

عزيز ناقوسي با بيان اينكه نتايج فرنگي‌كاران نوجوان كشورمان در مسابقات المپيك سنگاپور بايد به دقت مورد بررسي قرار گيرد گفت: اگر با روال گذشته حركت كنيم در مسابقات قهرماني جهان سال آينده حتما دچار مشكل خواهيم شد.
به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان مربي تيم كشتي فرنگي نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون كشتي در اين رابطه اظهار كرد: من خودم جزئي از كادر فني تيم ملي هستم و اگر نقدي متوجه تيم ملي شود اين نقد به من نيز باز مي‌گردد ما بايد قبول كنيم كه نتايجي كه در سنگاپور گرفتيم به خاطر فشار بسيار زيادي بود كه در تمرينات داشتيم. به اعتقاد من ما بايد نحوه‌ي تمرينات را تغيير دهيم به طوري كه فرنگي‌كاران ما نه زياد وزن كم كنند و نه زياد تحت تأثير فشار زياد تمرينات قرار بگيرند.
وي افزود: براي خود من جاي سئوال است كه چرا قادريان در اين مسابقات سوم شد او بايد به مدال طلا مي‌رسيد ضمن اينكه خمسه نيز در بين 8 كشتي‌گير حداقل بايد سوم مي‌شد.
ناقوسي با بيان اينكه بدون نقادي سازنده و اصولي نمي‌توان به موفقيت رسيد و اشكالات را برطرف كرد گفت: مقدار كاري كه ما در امر آموزش در رده‌ي تيم نوجوانان انجام مي‌دهيم كم است ولي به هرحال سرمربي تيم تصميم نهايي را مي‌گيرد ما از فضاي نقد سازنده نبايد فرار كنيم بلكه با آغوش باز آن را بايد بپذيريم تيم ما قهرمان آسيا است و براي سال بعد هم به دنبال قهرماني جهان است ما بايد با يك بازنگري كلي در عملكرد خود مسيري را پيدا كنيم كه نهايت آن منجر به قهرماني جهان شود.

ارسال دیدگاه