خبر

بار مسئوليت كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي سنگين شده است
همه به محمد بنا اعتماد دارند

مهرزاد قلاوند با بيان اينكه در شرايط كنوني بار مسئوليت كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي بسيار سنگين شده است گفت: نايب قهرماني كشتي فرنگي ايران در دانمارك باعث شده است تا همه نسبت به تيم ملي كشتي فرنگي نگاه خاصي داشته باشند.
مربي سازنده‌ي كشتي فرنگي استان خوزستان در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون كشتي در اين رابطه اظهار كرد: تيم ملي كشتي فرنگي ما هرچند هم‌اكنون شرايط ايده‌الي دارد و براي رسيدن به اين آمادگي نيز تقريبا در 9 ماه گذشته مرتبا در اردو بوده است اما نبايد از روي اين آمادگي سطح انتظارات را از تيم ملي بالا ببريم به هرحال در نزديكي آغاز مسابقات قهرماني جهان در روسيه هستيم و مطمئنا سطح اين مسابقات نسبت به سال قبل بالاتر خواهد بود. در فاصله‌ي يك ماهه كه تا آغاز اين مسابقات باقي مانده است جو رواني كشتي فرنگي بايد به گونه‌اي باشد كه فرنگي‌كاران ما با روحيه‌ي خوب عازم اين مسابقات شوند.
وي افزود: همه به محمد بنا اعتماد دارند او در تيم ملي كشتي فرنگي مثل يك پدر خانواده‌اي است كه تا اين اعتماد وجود دارد او مي‌تواند تيم ملي را به موفقيت برساند همه ما بايد در اين شرايط به او كمك كنيم تا وي بتواند بدون دغدغه فقط به فكر انتخاب ارنج اصلي خود و كوچ كردن كشتي‌گيرانش باشد.
قلاوند با بيان اينكه كارشناسان نبايد هيچ‌گاه كشتي‌ فرنگي ايران را با روسيه مقايسه كنند تصريح كرد: تعداد مدال‌هاي كسب شده‌ي فرنگي‌كاران روس با تعداد مدال‌هايي كه كشتي آزاد و فرنگي ما در مسابقات بدست آورده‌ند قابل مقايسه نيست روسها هميشه جزو مدعيان قهرماني جهان و المپيك بوده‌اند در حالي كه تيم‌هاي ملي ما فقط در زمان‌هايي كه در اوج آمادگي‌ بوده‌اند توانسته‌اند روسيه، آمريكا و كوبا را پشت سر بگذارند به اعتقاد من تيم ملي كشتي فرنگي ايران در شرايط فعلي در زمان اوج خود مي‌باشد و اگر شرايط نيز به نفع تيم ملي پيش رود مي‌توانيم امسال به قهرماني جهان هم برسيم.
مربي تيم ملي كشتي فرنگي جوانان در پايان خاطرنشان كرد: اگر داوران در روسيه قضاوت‌هاي عادلانه‌اي داشته باشند ما مي‌توانيم از روس‌ها سبقت بگيريم البته علاوه بر روسيه بايد مراقب ساير مدعيان نيز باشيم.


 

ارسال دیدگاه