خبر

از نتايج گرجستان راضي هستيم
به دنبال كسب ميزباني مسابقات بين‌المللي هستيم

عبدالرسول ممتازان با بيان اينكه تيم نوجوانان خوزستان در مسابقات گرجستان نتايج خوبي را كسب كرده است گفت: با توجه به اينكه چهره‌هاي شاخص ما در اين تورنمنت حضور نداشتند از نتيجه‌ي كسب شده توسط تيم اعزامي رضايت داريم.
 به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ،رييس هيأت كشتي استان خوزستان در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون كشتي در اين رابطه اظهار كرد: ما كساني را به گرجستان اعزام كرديم كه از نظر شرايط سني سال او خود را در رده‌ي نوجوانان تجربه مي‌كردند. بسياري از فرنگي‌كاران مطرح ما در مسابقات روز جهاني كودك حضور داشتند و در واقع تيمي كه به گرجستان اعزام كرديم يك تيم كم تجربه بود. به هرحال از نتيجه‌اي كه اين تيم كسب كرد راضي هستيم و اميدوارم اين افراد با انگيزه‌ي بيشتري از اين پس در تمرينات شركت كنند.
وي افزود: مربيان اين تيم اعتقاد دارند كه افرادي كه به گرجستان اعزام شدند در آينده به چهره‌هاي بسيار خوب تيم‌هاي ملي كشتي فرنگي تبديل خواهند شد چراكه استعداد بسيار زيادي در آن‌ها وجود دارد.
ممتازان با بيان اينكه با حمايت مديركل تربيت بدني استان از اين پس شاهد حضور بيشتر تيم‌هاي خوزستان در تورنمنت‌هاي خارجي خواهيم بود گفت: گرشاسبي به كشتي فرنگي استان توجه دارد و در آينده نيز قول داده تا ما را براي ميزباني مسابقات مهم بين‌المللي ياري كند.
رييس هيأت كشتي استان خوزستان در پايان تصريح كرد: با توجه به تأكيد ويژه‌ي فدراسيون جهاني بر رده‌ي سني نوجوانان ما نيز با توجه به سفارشات فدراسيون كشتي از اين پس قصد داريم تا روي رده‌ي سني نوجوانان و نونهالان خود سرمايه‌گذاري بيشتري را داشته باشيم.

ارسال دیدگاه