news-details
خبر

برای جام جهانی روسیه آماده می شویم .

جبیب الله اخلاقی حبیب الله اخلاقی ستاره کشتی خوزستان و ایران : به غیر از ایران 7 تیم دیگر در این مسابقات شرکت داشتند که با تمام قدرت در جام جهانی حاضر شده بودند . به نظر من تیم کشتی فرنگی ایران کار بزرگی در این دوره انجام داد ، چرا که سطح مسابقات خیلی بالا بود اما توانستیم قهرمان شویم . این قهرمانی نشان از رشد و پیشرفت کشتی فرنگی ما داشت . تا قبل از مسابقات همه فکر می کردند که کشتی آزاد ما خیلی جلو تر از کشتی فرنگی است اما بچه های ما با تلاش و غیرت ایرانی که داشتند ، ثابت کردند که چیزی کمتر از کشتی آزاد ندارند و می توانیم در دنیا هم حرف اول را بزنیم .

قهرمان کشتی فرنگی افزود : آقای بنا مثل یک پدر دلسوز در کنار ما بودند و تلاش شبانه روزی داشتند . قهرمانی ایران در جام جهانی ارمنستان نتیجه تلاش شبانه روزی ایشان بود . ما با آقای بنا خیلی راحت بودیم که این مساله تأثیر زیادی روی پیشرفت بچه ها داشت .

امیدوارم با برنامه ریزی ایشان و حمایت فدرایسون کشتی ، باز هم شاهد موفقیت های کشتی فرنگی ایران در آسیا و جهان باشیم . در حال حاضر هدف ما مسابقات جهانی مسکو است که در شهریور ماه سال آینده (1389) برگزار می شود . قطعاً روس ها تمام نفرات و عوامل خود را به کار می گیرند تا در خانه خود قهرمان شوند ، اما می خواهیم مقام نایب قهرمانی سال گذشته در دانمارک را به قهرمانی تبدیل کنیم . تمام تلاش ما ، کادر فنی و فدراسیون کشتی همین است و انشاء الله با همت و غیرت بچه ها به این هدف بزرگ می رسیم .  

ارسال دیدگاه