news-details
خبر

استاندار خوزستان در پیامی این افتخار مهم را در سال انتخابی بازیهای المپیک به مردم ورزش دوست استان خوزستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پی قهرمانی غرور آفرین تیم کشتی فرنگی بزرگسالان استان خوزستان در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به میزبانی شهر قم ، دکتر علی اکبرحسینی محراب استاندار خوزستان در پیامی این قهرمانی را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است .

کشتی ورزش ملی ایران اسلامی است که طی آن کشتی گیران با تکیه بر مولی الموحدین حضرت علی (ع) و ائمه اطهار همواره در میادین مهم بین المللی با رشادت ها و حماسه آفرینی ها توانسته اند پرچم مقدس کشورمان را به اهتزار درآورده و سرود ملی جمهوری اسلامی را طنین انداز نمایند، که در این راستا کشتی فرنگی استان خوزستان به عنوان قطب برتر کشور محسوب می گردد که عناوین متعدد آسیایی ، جهانی و المپیک را در مقاطع مختلف برای ایران عزیز به ارمغان آورده است .

اکنون استان خوزستان به همه پهلوانان تیم اعزامی چه کسانی که علیرغم تلاش های فراوان از کسب مدال محروم ماندند ، اما تجربه کسب نمودند و چه آنان که با به دست آوردن مدال های رنگارنگ در این آوردگاه بزرگ کشوری، زمینه ساز افتخار برای استان خوزستان شده و با شایستگی مقام اول تیمی مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور را از آن خود کردند، مباهات می ورزد.

اینجانب کسب مقام قهرمانی فرزندان شایسته استان خوزستان را تبریک می گویم و از برنامه ریزی ، حمایت و پیگیری های مجدانه هیات کشتی استان ، مربیان و کادر فنی، خانواده های عزیز کشتی گیران و مردم ورزشدوست استان خوزستان صمیمانه قدردانی می نمایم .

سیدعلی اکبر حسینی محراب

استاندار خوزستان

ارسال دیدگاه