news-details
خبر

مسئولان فدراسیون 2 تیم را بلاتکلیف گذاشته اند .

لقمان رضایی سرمربی تیم کشتی آنزان ایذه در گفتوگو با روزنامه عصر کارون و با اشاره به این که برای دومین بار دیدار پایانی میان این تیم و گاز اردبیل لغو شده است ، گفت : هم اکنون دیدار نهائی لیگ برتر کشتی 25 روز به تأخیر افتاده است و امیدواریم مسئولان فدراسیون زمان و مکان آن را اعلام کرده و هر دو تیم را از بلاتکلیفی درآوردند . 

در 25 روز گذشته قرار بود که در هفته پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی تیم ما و تیم گاز اردبیل با یکدیگر دیدار کنند اما متأسفانه این دیدار به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی در ارمنستان لغو شد . پس از این ، برای دومین بار مقرر شد که این دیدار دوم اسفند ماه در محل خانه کشتی اهواز برگزار شود که متوجه شدیم برگزاری این دیدار برای دومین بار نیز لغو شده است . 

ما از طریق سایت فدراسیون کشتی و همچنین از طریق تماس با مسئولان فدراسیون از زمان برگزار این دیدار در اسفند ماه اطلاع یافتیم . به صورت معمول یک هفته پیش از برگزاری دیدار های لیگ ، با دریافت نامه هایی از فدراسیون مبنی بر اعلام اسامی داوران دیدار ، نماینده فدراسیون و نماینده لیگ برتر ، از قطعیت برگزاری اطمینان می یابیم و به دلیل این که نامه ای برای ما از سوی فدراسیون ارسال نشد ، برگزاری نشدن این دیدار برای ما مشخص بود .

وی در پایان افزود : هم اکنون از زمان و مکان برگزاری این دیدار در آینده اطلاع چندانی نداریم و هم چنان بلاتکلیف هستیم . به دلیل این تأخیر در برگزاری دیدار در آمادگی ، وزن و عملکرد کشتی گیران تأثیر گذار است لازم است که مسئولان فدراسیون تکلیف دو تیم را هرچه سریع تر مشخص کنند.    

ارسال دیدگاه