news-details
خبر

مدیر وب سایت : سعی ما براین است که همه اطلاعات کشتی در سایت کنجانده شود  .

مدیر وب سایت هیأت کشتی خوزستان : سایت هیأت کشتی باید بعلاوه اخبار هیأت کشتی استان خوزستان بخش های مختلفی از تمامی زوایای کشتی را نشان دهد .

اگر شما در بزرگترین موتور جستوجوگر اینترنتی یعنی گوگل به دنبال مطلبی درمورد پزشکی در کشتی یا مطلبی درباره کم کردن و یا اضافه کردن وزن در ورزش کشتی و همینطور در زمینه آموزش کشتی بگردید ، بطور کلی چیزی نصیبتان نمی شود . با این حساب ما در حال جمع آوری اطلاعات و گفتوگو کردن با پزشکان هستیم تا بخشی را با نام مجله پزشکی در سایت داشته باشیم ، همچنین در بخش آموزش بزودی با همکاری پیشکسوتان کشتی خوزستان آموزش جز به جز ورزش کشتی را در سایت انتشار خواهیم داد .

ما فرمی را تهیه کرده ایم برای مربیان و داوران خوزستانی و در صورت تکمیل این فرم ها توسط داوران و مربیان در بخش مربیان بیوگرافی مربیان و در بخش داوران بیوگرافی داوران خوزستانی خواهیم داشت . در آینده حتماً فعالیت خود را متمرکز بخش های همچون بخش مصاحبه وگزارش ، عکس ها ، مجله علمی و ... خوهیم نمود ؛ سعی بر این است که از آناتومی بدن ، میزان فشار وارد شده بر اسکله و عظلات در اثر بدنسازی و تمرینات نادرست در کشتی بخشی را تخت عنوان مجله علمی در سایت انتشار بدهیم .

ما هم اکنون در این چند ماه از افتتاح سایت سعی کرده ایم بخش های مختلفی از جمله مشاهیر کشتی ، تاریخچه کشتی که البته این دو بخش هنوز در دست جمع آوری اطلاعات هستیم ، بخش مربیان ، داوران ، آموزشی ، اطلاعیه و بخشنامه ، تقویم ورزشی ، گزارش و مصاحبه و هیأت های شهرستان را انتشار داده ایم همینطور در قسمت بالای سایت بخش نظرها را قرار داده ایم که نظرهای کاربران را از قبیل نقد و نظر و پرسش که پاسخ آن را نیز داده ایم قرار داده ایم تا ارتباط ما با کاربران سایت یکطرفه نباشد .

به تازگی تقویم ورزشی را در سایت منتشر کرده ایم که در این بخش ، تقویم ورزشی سال 1389 فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران پس از انتشار این تقویم توسط فدراسیون فکر میکنم سایت هیأت کشتی خوزستان اولین رسانه هست که این تقویم را منتشر کرده تا علاقه مندان به برنامه ها مسابقه ها و اردوهای که در کشتی ایران برگزار خواهد شد را در اختیارشان داشته باشند . همچنین پس از این تقویم ورزشی سال آینده مخصوص هیأت کشتی استان خوزستان توسط این هیأت در همین بخش منتشر خواهد شد .

ما از کابران گرامی می خواهیم تا نظرهای خود را به ما ارسال نمایند چرا که می تواند ما را در برنامه های اعلام شده کمک کند و بهترین بهره را به جامعه کشتی ارائه دهیم ، همین طور اگر عکس ، فیلم و یا تصویر گرافیکی ساخته خود که فکر می کنید مناسب برای کشتی است را برای ما ارسال کنید تا در صورت تأیید آن با ذکر نام از آن ها در سایت استفاده بشود ؛ آدرس اینتر نتی ما info@khwb.ir است .  

انشا الله که بتوانیم قدمی کوچک درجهت فرهنگسازی و اطلاع رسانی کشتی خوزستان و ایران برداریم .

 

وب سایت هیأت کشتی استان خوزستان  

ارسال دیدگاه