news-details
خبر

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی برگزار شد .

رمضان جمال پور در حاشیه این مجمع با رئیس و دبیر فدراسیون کشتی دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ظهر امروز و به دعوت فدراسیون کشتی ، رمضان جمال پور رئیس هیئت کشتی خوزستان در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون کشتی شرکت نمود .

 این مراسم که با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ، برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان، آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی، مهین فرهادی زاد نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع برگزار شد ، رئیس فدراسیون کشتی گزارش جامعی در خصوص فعالیت های فدراسیون کشتی در کلیه زمیته های ساخت و ساز ، تجهیز ، مالی ، اردوهای تیم های ملی ، عناوین ککسب شده در سال جاری ارائه داد .

در این مجمع مهین فرهادی زاد نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک گفت ؛ هر بار که به فدراسیون کشتی آمده ام با چیزهای جدید و نو روبرو شده ام و عملکرد کشتی باعث افتخار ورزش کشور است.

در ادامه نیز برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان نیز در این مجمع اظهار داشت: ویژگی هایی همچون تلاش، جدیت، تجربه مدیریتی، تجربه اشتغال در حوزه های دیگر و فرهنگ فتوت، پهلوانی و اخلاص از جنس جنوب شهری ما را با یک پدیده به نام علیرضا دبیر مواجه کرده است.
وی گفت: وی در جایگاه ریاست فدراسیون واقعا می تواند ظرفیت و قابلیت های زیادی را برای فدراسیون کشتی به وجود بیاورد و ما از عملکرد، تلاش و جدیت بسیار ایشان برای جذب منابع مالی تقدیر و تشکر می کنیم. منابعی از طریق وزارت ورزش در اختیار ایشان قرار گرفته هرچند که این منابع با احتساب تبصره چهارده بیشتر از این بود ولی آورده های آقای دبیر در فدراسیون کشتی بسیار قابل توجه است.
معاون وزیر ورزش گفت: زحمات دبیر واقعا ستودنی است،  عرف نیست که در جلسات اینچنینی تقدیر، تمجید و تشکر کنیم ولی شرط اخلاق است این کار را انجام دهیم. ساخت و ساز همین بنا که امروز در خدمت شما هستیم شبانه روزی بوده و به ما نیز برای تأمین منابع فشار آورده شده و وظیفه ما بود، چراکه عملکرد فدراسیون مایه آبرو و افتخار کشور است.

یادآور می شود در حاشیه این مجمع جمال پور رئیس هیئت کشتی خوزستان در دیدارهای جداگانه با رئیس و دبیر فدراسیون کشتی در خصوص مسائل روز کشتی دیدار و گفت و گو نمود.

ارسال دیدگاه