news-details
خبر

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کشتی خوزستان از هتل محل اقامت ملی پوشان و دیدار با سرمربی و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان انجام شد.

به گزارش روابطز عمومی هیئت کشتی خوزستان بعدازظهر امروز و با حضور حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ، بازدید از هتل محل اقامت اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان و دیدار با کادر فنی تیم ملی صورت گرفت .

بنابراین گزارش در این بازدید که با همراهی رمضان جمال پور رئیس هیئت کشتی خوزستان انجام شد ، پس از حضور در هتل محل اقامت ملی پوشان کشورمان ، نشست صمیمانه کادر فنی تیم ملی با حضور حمید باوفا سرمربی تیم ملی نیز برگزار شد .

در این جلسه مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان ضمن خوش آمدگویی در خصوص امکاناتی که تا امروز در اختیار ملی پوشان قرار گرفته با سرمربی تیم ملی تبادل نظر نمودند و مقرر گردید با همکاری رمضان جمال پور رئیس هیئت کشتی خوزستان در مدت زمان باقی مانده تا پایان اردو ، کلیه تجهیزات تکمیلی مورد نیاز در اختیار کادر فنی قرار گیرد .

در خاتمه نیز رئیس هیئت کشتی خوزستان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از دستگاههای دولتی ، شرکت ها و عزیزانی که در خدمت رسانی به آینده سازان کشتی کشورمان مساعدت نمودند ، قول همه گونه همکاری در برگزاری هر چه بهتر این اردو را داده و اعلام نمود همکاران بنده در هیئت کشتی بندرامام و استان نهایت سعی و تلاش خود را نموده اند تا این مرحله از اردو بتواند به لحاظ تدارکاتی در کسب آمادگی کامل نماینگان میهن عزیزمان مثمر ثمر واقع شود.

یادآور می شود اردوی مذکور از روز 25 فروردین ماه به میزبانی شهرستان بندرامام آغاز گریده و تا روز 4 اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه