news-details
خبر

ایمان محمدی به مدال ارزشمند برنز دست یافت.

امیر قاسمی منجزی از جدول مسابقات کنار رفت.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان صبح روز نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در کشور مغولستان ، ایمان محمدی جوان شایسته و ملی پوش استان خوزستان به مدال ارزشمند برنز دست یافت و امیر قاسمی منجزی از دور مسابقات کنار رفت .

بر این اساس و در وزن 63 کیلوگرم: ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه 12 بر 4 بالجینیام دامجین از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل کنسوکه شیمیزو دارنده مدال برنز جهان از ژاپن با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله مقابل میرامبک آیناگولوف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان با نتیجه 14 بر 3 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. و با توجه به حضور نیافتن احمد النکدالی از سوریه، به مدال برنز این وزن دست یافت.

همچنین در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی در دور اول با نتیجه 5 بر صفر مقابل پریم پریم از هند به پیروزی رسید. وی در  در دور دوم مقابل مومینجان عبداله یف دارنده مدال طلای بازی های آسیایی از ازبکستان با نتیجه 9 بر 8 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف کره ای، وی نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

ارسال دیدگاه