news-details
خبر

عبدالکریم کاکاحاجی : در بخشنامه های انسیتو بین المللی کشتی تعداد شرکت کنندگان در کلاس 20 نفر باید باشد.

سعی ما بر این است تا در دو تا سه ماه آینده یک کلاس مربیگری دیگر را برگزار نمایم.

 به گزارش روابط عمومی هیأت کشتی خوزستان ، عبد الکریم کاکا حاجی : بنا به تقاضای که مربیان شهرستان ها برای برگزاری کلاس های مربیگری داشتند ، صحبتهای را با رئیس هیأت کشتی داشتیم  از فدراسیون تقاضا کردیم تا کلاسهای مربیگری درجه سه کشتی آزاد و فرنگی را در استان خوزستان تشکیل بدهیم که این در خواست فعلاً در رشته فرنگی با موافقت انسیتو روبرو شد . ولی با توجه به اینکه در خواست شرکت کننده در کلاس بسیار زیاد بوده و از طرفی طبق قانون انسیتو ما فقط میتوانیم 20 نفر داوطلب را در کلاس شرکت دهیم ، با مشکل روبرو بودیم .

مرحله اول کلاس های مربیگری درجه سه از روز سه شنبه 10/9/88 شروع شد و تا جمعه 13/9/88 ادامه داشت . طبق برنامه ریزی کلاس های تئوری از جمله کلاس وظایف مربیگری ، اناتومی و زبان انگلیسی را در این چهار روز انجام دادیم این کلاس ها به صورت فشرده که حداقل روزی به 10 ساعت هم می رسید انجام شد بعد از آن داوطلبان به دلیل مشکلاتی که داشتند در خواست برگزاری کلاس را در دو مرحله نمودند که ما هم موافقت نمودیم و کلاسها را به هفته آینده موکول کردیم .

اما مرحله ی بعدی و پایانی این کلاس ها هفته آینده در روز سه شنبه 17/9/88 تا جمعه 20/9/88 تشکیل خواهد شد . که علاوه بر کلاس های تئوری کلاس های عملی نیز برگزار خواهد شد . در نخستین روز کلاس های عملی نماینده انسیتو بین المللی به اهواز خواهند آمد همچنین از آقای صخراوی مدیر کل تربیت بدنی استان خوزستان نیز دعوت بعمل آمده است تا از کلاسهای تشکیل شده دیدن فرمایند بعلاوه این که آقای ممتازان رئیس هیأت کشتی خوزستان هم خواهند آمد .

 در این کلاس ها آقای فردوسی پور مدرس دانشگاه شهید چمران اهواز دروس آناتومی و زبان انگلیسی را آموزش می هد ؛ آقای مرعشیان که او هم مدرس دانشگاه شهید چمران اهواز است تدریس درس وظایف مربیگری را بعهده دارد همچنین آقای قیطاسی که مدرس دانشگاه آزاد اندیمشک است و بهداشت عمومی و کمک های اولیه را تدریس می نماید ، آقای قاضی نیز کلاس حقوق ورزشی را عهده دار است و بنده نیز فیزیولوژی و کلاس های عملی را تدریس می کنم .

ضمن اینکه امتحان تئوری در روز 27/9/88 و امتحان کلاس عملی در روز 20/9/88 می باشد .

در رابطه با ثبت نام کم در برابر تقضای زیاد متقاضیان می توان گفت که در بخشنامه های انسیتو بین المللی کشتی تعداد شرکت کنندگان در کلاس 20 نفر باید باشد ، لذا سعی ما بر این است تا در دو تا سه ماه آینده یک کلاس مربیگری دیگر را برگزار کنیم تا افراد متقاضی بتوانند شرکت کنند و دفترچه مربیگری را دریافت نماید .

ارسال دیدگاه