news-details
خبر

اردوان صاحب: به دنبال ترغيب بيشتر نونهالان به سمت كشتي هستيم

 

به گزارش روابط عمومی هیأت کشتی خوزستان و به نقل از سایت فدراسیون کشتی ، هيأت كشتی استان خوزستان درنظر دارد با موافقت فدراسيون كشتی ، جشنواره كشتی فرنگی و آزاد نونهالان كشور را در نيمه‌ی اول اسفندماه سال جاری در شهرستان اميديه برگزار وب كند.

اين جشنواره كه با هدف ترغيب بيشتر نونهالان براي روی آوردن به ورزش كشتی برگزار خواهد شد با حضور 10 تيم برتر كشتی فرنگی و آزاد كشور برگزار می‌شود.

اردوان صاحب دبير هيأت كشتی استان خوزستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسيون كشتی با تأييد خبر فوق در اين رابطه اظهار كرد: در جريان مسابقات كشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی كشور در قم ، ممتازان رئيس هيأت كشتی خوزستان با رئيس فدراسيون كشتی در اين رابطه مذاكره كرده است و مسئولان فدراسيون نيز با استقبال از اين پيشنهاد قول همكاری داده‌اند . در حال حاضر به دنبال فراهم كردن امكانات و مكاتبات اداری آن هستيم . سعی داريم تا با همكاری شركت نفت اميديه اين جشنواره‌ی كشوری را با نام شهدای اميديه در نيمه‌ی اول اسفندماه سال جاری در شهرستان اميديه برگزار كنيم.

وی در پايان گفت : با هماهنگی فدراسيون كشتی ، در نظر داريم تا 10 استان برتر در رشته‌های كشتی فرنگی و آزاد را به اين مسابقات دعوت كنيم كه مطمئن هستم چون اين مسابقات در رده‌ سنی نونهالان برگزار خواهد شد استان‌ها استقبال خوبی از اين رقابت‌ها داشته باشند.

ارسال دیدگاه