news-details
خبر

امسال با تیم کاملاً متحول شده در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور ظاهر خواهیم شد .

 به گزارش روابط عمومی هیأت کشتی خوزستان ، عبدالرسول ممتازان با بیان اینکه کشتی گیران نوجوان 2 سال فرصت دارند تا در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نمایند ، عنوان نمود با توجه به پتانسیل بالای کشتی فرنگی خوزستان تیم اعزامی امسال با تیم سال گذشته کاملاً متفاوت است و همانگونه که در رده سنی جوانان با یک تیم منسجم و تغییر یافته نسبت به سال گذشته توانستیم با اختلاف امتیاز فراوان عنوان قهرمانی را بدست آوریم ، در تیم نوجوانان هم همینگونه عمل شده است و شرایط بصورتی است که این امکان وجود دارد بخشی از تیم سال قبل در رده نوجوانان باشند ولی بدلیل رقابت نزدیک و فشرده سایر کشتی گیران نتوانند در ارنج اصلی قرار گیرند .

 وی افزود اگر قرار است در یک رده سنی موفق ظاهر شویم ، میبایست رده سنی قبل که بعنوان پایه محسوب میشود را تقویت کنیم . بطوری که اگر خواهان نتیجه گیری در بزرگسالان هستیم میبایست تیم جوانان و امید را پشتوانه سازی نموده تا نتیجه مناسب حاصل شود ،به همین شکل نیز اگر بخواهیم در رده نوجوانان موفق باشیم حتماً باید رده نونهالان که پایه رده نوجوانان است را تقویت کنیم .

 ممتازان در مورد عدم برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی کشور گفت : به نظر می رسد امسال با توجه به عدم برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی کشور ،بنظر میرسد در این مورد کوتاهی صورت گرفته است  . با توجه به پیگیرهای انجام شده توسط هیأت کشتی خوزستان عنوان کمبود وقت را دلیل عدم برگزاری مسابقات نونهالان اعلام شده است که بنظر اینجانب و همانگونه که پیشنهاد هم داده ام ، فدراسیون میتوانست این مسابقات را بصورت منطقه ای برگزار نماید که از هر منطقه دو تیم به مرحله نهایی آمده و مجموعاً با ده یا دوازده تیم مرحله نهایی برگزار گردد که انشاء ا... میبایست در سالهای آتی مدنظر قرار گیرد .

ریئس هیأت کشتی خوزستان در ادامه افزود : در استان ما ، از نونهالان غافل نشده ایم و تاکنون دو مرحله اردوی آمادگی تشکیل داده ایم که حتی در یک مرحله اردوی نونهالان را با نوجوانان جهت کسب تجربه بیشتر با هم برگزار نمودیم و از هم اکنون این آمادگی را داریم که در صورتی که اردوی طرح بستر سازی نیز برگزار نشود ، هیأت کشتی استان خوزستان مستقلاً با دعوت از چند استان مطرح در این رده سنی اردوی مناسب این رده را در استان خوزستان تشکیل دهد .  

     

     

ارسال دیدگاه