news-details
خبر

برای ساير تيم‌های ليگ برتری ، حريف خطرناكی خواهيم بود

هدف ما زنده نگه داشتن كشتی فرنگی در بين نوجوانان خوزستانی است

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، به نقل از وبسایت فدراسیون کشتی : لقمان رضايی ، پيش از آغاز رقابت‌های ليگ برتر كشتی فرنگی گفت : هر چند نسبت به ساير تيم‌های ليگ برتر از توان مالی بسيار كمی برخورداريم ولی در جريان رقابت‌ها برای ساير حريفان تيم خطرناكی خواهيم بود.

مربی تيم كشتی فرنگی آنزان ايذه در اين رابطه اظهار كرد : با حمايت و پيگيری‌های دهقان نماينده‌ شهرستان ايذه در مجلس شورای اسلامی ، در نهايت موفق شديم در ليگ برتر كشتی فرنگی حضور داشته باشيم . اميدوارم با حمايت‌های مسئولان استان خوزستان و ساير ارگان‌های شهرستان ايذه در نهايت بتوانيم از نظر مالی نيز وضعيت بهتری را پيدا كنيم . نفرات تيم ما اكثرا بومی هستند و به جز 2 يا 3 وزن در ساير اوزان از فرنگی ‌كاران ايذه استفاده كرده‌ايم.

وی افزود : از وقتی كه بحث حضور تيم‌ ما در ليگ برتر كشتی فرنگی جدی شده است ، مردم شهرستان ايذه با علاقمندی بسيار بيشتری اخبار كشتی فرنگی و تيم را پيگيری می‌كنند به طوری كه همه از عملكرد دهقان در تشكيل اين تيم و حمايت از آن راضی هستند.

لقمان رضايی با بيان اينكه علی قيطاسی در 84 كيلوگرم ، مجتبی كبابی در 96 كيلوگرم و بشير باباجان‌زاده در 120 كيلوگرم از جمله كشتی‌ گيران غير بومي تيم آنزان ايذه به حساب می آيند تصريح كرد : ما در وزن 55 كيلوگرم رضا اسدپور و محمد حاتمی را در اختيار داريم كه هر يك عناوين مختلفی دارند . داود عباسی و عقيل داودی نيز در وزن 60 كيلوگرم تيم ما را همراهی می‌كنند. در وزن 66 كيلوگرم نيز جان‌محمد داودی و مقداد براتی در وزن 74 كيلوگرم، بهروز كبيری و محمد ظفری در تركيب تيم ما حضور دارند. در وزن 84 كيلوگرم هم علاوه بر قيطاسی ، ملك‌محمد بويری و در وزن 96 كيلوگرم نيز علاوه بر كبابی از مهدی عسكری در تيم خود بهره گرفته‌ايم . امير قاسمی و حمزه احمدزاده نيز از جمله فرنگی ‌كارانی هستند كه در كنار بشير باباجان‌زاده تيم ما را همراهی می‌كنند.

مربی تيم كشتی فرنگی آنزان ايذه در ادامه خاطرنشان كرد: در فصل جديد ليگ برتر هرچند از نظر مالی تيم ضعيفی هستيم ولی از نظر داشتن كشتی‌گيران خوب تيم دست و پا بسته‌ای نخواهيم بود . آنزان نام باستانی شهر ايذه است و ما سعی داريم با عملكرد خوب خود دل مردم كشتی ‌دوست ايذه را شاد كنيم . هدف اصلی ما اين است كه كشتی فرنگی در ميان نوجوانان و جوانان خوزستانی زنده شود و اميدوارم به عنوان تنها نماينده‌ خوزستان در ليگ برتر بتوانيم از اعتبار كشتی فرنگی استان در حد و بضاعت خود دفاع كنيم.

 

ارسال دیدگاه