news-details
خبر

عسکری محمدیان قهرمان المپیک و جهان و رئیس هیئت کشتی استان مازندران جهت عقد تفاهم نامه در استان خوزستان حضور یافت .

وی در این دیدار پیشنهادات سازنده ای را جهت  تبادل مربیان میان هر دو هیأت ارائه داد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان دقایقی پیش و به دعوت هیئت کشتی خوزستان عسکری محمدیان قهرمان المپیک و جهان و رئیس هیئت کشتی استان مازندران در محل هیئت کشتی خوزستان حضور یافت .

بنابراین گزارش و در این نشست که با حضور عبدالخانی رئیس هیئت و سایر اعضای هیئت کشتی خوزستان تشکیل شد ، ضمن عقد تفاهم نامه ای 11 بندی میان هر دو هیئت ، عسکری محمدیان پیشنهادات سازنده ای را جهت تبادل مربیان کشتی آزاد و فرنگی دو استان ارائه نمود که در تفاهم نامه یاد شده نیز گنجانده شد .

وی همچنین در دیدار ضمن بر شمردن موقعیت بسیار مناسب کشتی آزاد استان خوزستان در سطح کشور در سال های نه چندان دور ، خواستار مراودات هر چه بیشتر میان دو هیئت از طریق بازدید اعضای هیئت کشتی خوزستان از امکانات ورزش کشتی استان مازندان گردید و رسماٌ از هیئت کشتی خوزستان در این زمینه دعوت به عمل آورد .  

در انتهای این جلسه عبدالخانی رئیس هیئت کشتی خوزستان حضور عسکری محمدیان در استان خوزستان را یک رویداد مهم برای جامعه کشتی خوزستان قلمداد نمود و اعلام داشت که از ابتدای مهرماه تفاهم نامه مذکور را که بر پایه پیشرفت هر چه بیشتر کشتی آزاد در استان خوزستان بنا نهاده شده را به اجراء خواهد گذاشت .

ارسال دیدگاه