news-details
خبر

دیدار رئیس و سرپرست دبیری هیئت کشتی خوزستان با حیدری مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان خوزستان انجام شد .

ظهر امروز دیدار اعضای هیئت کشتی خوزستان با مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین وی در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان در این دیدار که با حضور حیدری مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان انجام شد ، عبدالخانی رئیس و احمدی سرپرست دبیری هیئت کشتی خوزستان پیشنهادات و راه های موجود در خصوص حمایت و درآمدزایی پایدار از ورزش کشتی و فعالیت های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در این نشست حیدری ضمن تأکید دوباره بر حمایت های همه جانبه خود از کشتی استان ، خوستار شروع مجدد فعالیت های کشتی در زمینه های تمرینی و مسابقه ای در سطح استان خوزستان با دریافت مجوز از ستاد کرونا شد .

بنابراین گزارش در این جلسه رئیس هیئت کشتی خوزستان اعلام آمادگی نمود با همکاری اداره کل میزبانی اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی را با توجه به حضور کشتی گیران خوزستانی در ترکیب تیم ملی تقبل نماید . همچنین این هیئت آمادگی خود را جهت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و رقابت های بین المللی نیز اعلام نمود .

بر این اساس و در این دیدار ، هیئت کشتی خوزستان درخواست بازسازی خانه کشتی شماره یک اهواز را که دفتر هیئت کشتی نیز در آن مستقر است را ارائه نمود که مقرر شد این مورد از سوی دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان تا حصول نتیجه پیگیری شود .

همچنین با توجه به به فضا و امکانات موجود ، هیئت کشتی خوزستان درخواستی را جهت واگذاری و ساخت مجموعه خانه کشتی به همراه سایت اداری در محل ورزشگاه غدیر اهواز را داد که با عنایت به اینکه هم اکنون کار ساخت و ساز در ورزشگاه مذکور با حضور شرکت پیمانکار در حال انجام است ، مقرر شد که پیگیری های بعدی نیز توسط هیئت کشتی خوزستان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان انجام شود .

در پایان این جلسه نیز هیئت کشتی خوزستان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان با توجه به حضور امین میرزازاده به عنوان کشتی گیر ، لقمان رضایی و حبیب اله اخلاقی به عنوان مربی در بازی های المپیک توکیو ، از این عزیزان طی مراسمی قدردانی به عمل آید .

ارسال دیدگاه