news-details
خبر

دیدار حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با رئیس و اعضای هیئت کشتی استان صورت گرفت .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، ساعتی پیش و با حضور حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ، دیدار با رئیس و اعضای هیئت کشتی خوزستان صورت گرفت .

در این دیدار عبدالخانی رئیس هیئت کشتی خوزستان ضمن خوش آمدگویی عملکرد هیئت استان را طی فعالیت 60 روزه به سمع و نظر مدیر کل ورزش و جوانان و حاضرین در جلسه رساند و خواستار حمایت همه جانبه و ویژه مجموعه اداره کل ورزش و جوانان از ورزش اول و ملی کشورمان شد .

پس از آن نیز حیدری ضمن تبریک کسب عناوین کسب شده توسط کشتی گیران خوزستانی طی ماههای اخیر عنوان نمود ؛ هیئت کشتی خوزستان به عنوان یکی از بازوان اصلی اداره کل ورزش و جوانان بوده و هست و همیشه از جایگاه ویژه ای نیز برخوردار است .

وی ضمن تأکید بر راه های کسب درآمد های پایدار برای هیئت اظهار داشت؛ برنامه ریزی برای این امر مهم می تواند از تأسیس صندوق اعتباری کشتی ، تعاونی مسکن کشتی گیران ، همکاری با اعضای انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان و اعلام مکان های ورزشی مناسب به اداره کل در سطح استان جهت راه اندازی ورزش کشتی و تجهیز آنها، آغاز شود .

حیدری در قسمتی دیگر از سخنان خود خواستار اعلام هدفگذاری هیئت کشتی استان در سال 1400 شد که بر اساس آن نیز اداره کل ورزش و جوانان بتواند به صورت مدون حمایت های خود را در این زمینه انجام دهد .

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود؛ رونق کشتی در مدارس با استفاده از قابلیت های موجود در سطح استان به عنوان یکی از ابعاد مهم در راه توسعه کشتی استان خوزستان خواهد بود که می بایست مد نظر قرار گرفته شود .

ایشان همچنین در راستای پیشرفت کشتی آزاد همچون فرنگی آمدن مربیان سرشناس و صاحب سبک کشور در خوزستان و حضور ادواری آنها را در شهرستان های استان پیشنهاد داد و اعلام نمود اداره کل ورزش و جوانان نیز در این راستا آماده همه گونه همکاری می باشد .

وی در پایان این نشست صمیمانه ، از سالن خانه کشتی شماره یک اهواز و همچنین سرای ورزشکاران استان بازدید نمود .

اضافه می نماید در این جلسه عبدالخانی رئیس هیئت کشتی خوزستان از حضور حیدری مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت همراه در محل هیئت کشتی استان تقدیر و تشکر نمود .

ارسال دیدگاه