news-details
خبر

دیدار با نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در دیدار عبدالخانی با نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی سیاست های کلان هیت کشتی استان و رایزنی در مورد پیشبرد هر چه بیشتر کشتی در حوزه ها و شهرستان های تحت پوشش نمایندگان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

بنابراین گزارش در دیدار با سیدکریم حسینی نماینده مردم شهرستان های اهواز ، کارون ، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی تعمیر ، تجهیز و تکمیل خانه های کشتی و همچنین توسعه و تعمیم ورزش کشتی در مناطق حاشیه و نیز ساخت خانه کشتی در منطقه غرب اهواز مورد تأکید قرار گرفت .

در دیدار رئیس هیئت کشتی خوزستان با ایزدپناه نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی پیگیری و تکمیل ساخت خانه کشتی شهرستان ایذه با ایجاد ردیف بودجه جدید به تأیید حاضرین در نشست رسید و همچنین مقرر گردید اقدامات لازم در مورد در اختیار قرار دادن سالن های آموزش و پرورش به ورزش کشتی در شهرستان باغملک در دستور کار قرار گیرد .

بنابراین گزارش و در جلسه رئیس هیئت کشتی خوزستان با آقاجری نماینده شهرستان های ماهشهر ، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی شرایط میزبانی مسابقات بین المللی و یا یکی از اردوهای ملی پایه در قالب طرح بسترسازی و رسیدگی هر چه بیشتر به ورزش کشتی در شهرستان های فوق به بحث و تبادل نظر گذاشته شد .

در نشست عبدالخانی با آوائی نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز مقرر گردید پیگیری های لازم جهت تهیه تجهیزات کشتی از طریق وزارت ورزش و جوانان برای شهرستان صورت پذیرد . ضمن اینکه مراحل پایانی ساخت خانه کشتی شهرستان دزفول با حمایت مسئولین محلی با تسریع بیشتری ادامه یابد .

در دیدار رئیس هیئت کشتی خوزستان با کعب عمیر نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی زیر ساخت های شهرستان در میزبانی مسابقات ساحلی و سنتی مورد بررسی قرار گرفت و در انتها نیز مقرر شد طی جلساتی که با مسئولین ورزش شهرستان برگزار خواهد شد ، امکانات لازم جهت تسریع روند رو به رشد کشتی شهرستان مورد بررسی قرار گیرد .

همچنین در جلسه عبدالخانی با متینیان نماینده مردم شهرستان های رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی راه های بسط و گسترش ورزش کشتی در شهرستان های تحت پوشش مورد بررسی قرار گرفت و مصوب گردید با حمایت و بسیج امکانات ، کشتی در این شهرستان ها علی الخصوص رامهرمز به جایگاه گذشته نه چندان دور خود بازگردد .

یادآور می شود کلیه این دیدارها در تهران و با همراهی امید احمدی از پیشکسوتان و فعالان جامعه کشتی خوزستان صورت گرفت .

ارسال دیدگاه