news-details
کمیته مربیان

شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کلاس عملی مربیگری کشتی فرنگی جهت پذیرفته شدگان آزمون تئوری اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان شرایط شرکت در کلاس مربیگری عملی درجه 3 کشتی فرنگی برای پذیرفته شدگان آزمون تئوری که مقرر است مرحله اول آن از روز یکشنبه 22 اسفندماه و به مدت 5 روز در خانه های کشتی شماره یک و دو اهواز تشکیل شود ، بدین شرح اعلام شد .

بر این اساس متقاضیان می بایست کلیه مدارک خود را در قالب لوح فشرده (cd) در روز شروع کلاس به همراه اصل آنها به نماینده انستیتو فدراسیون کشتی در محل کلاس ارائه نماید .

الف :شرایط عمومی ثبت‏ نام و شرکت در دورههای آموزشی مربیگری درجه 3 انستیتو بین المللی کشتی:

1-متدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور؛

2- پذیرش و التزام به رعایت قانون اساسی ج.ا.ا؛ 

3- دارا بودن سلامت جسمانی و روانی برای انجام مطلوب وظیفه مربیگری با تأیید رسمی پزشکان معتمد فدراسیون داشتن کشتی و پزشکی ورزشی یا هیات کشتی و پزشکی ورزشی استان متبوع؛

4- صلاحیت اخلاقی و حسن شهرت و ارائه گواهی عدم سوء پیشینه؛

5- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات با ارائه گواهی عدم اعتیاد؛

6- دارابودن کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت غیرپزشکی یا گواهی رسمی اشتغال به تحصیل؛

7- داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم کامل دبیرستان با تأیید اداره آموزش و پرورش.

8- اعضای دارای عضویت رسمی در تیمهای ملی جوانان، امیدها و بزرگسالان رشته‌های فرنگی و آزاد در مسابقات جام جهانی، آسیایی، جهانی و المپیک، در صورت داشتن دانش‏نامه کارشناسی (لیسانس) تربیت بدنی و همچنین سایر شرایط، با شرکت در کلاس‏ها و بدون آزمون مربوط و پس از طی دوره‏ کوتاه توجیهی مصوب انستیتو کشتی، مفتخر به دریافت دفترچه مربیگری درجه 3 خواهند شد.

9- پرداخت و واریز هزینه‏ های مربوط به برگزاری کلاس‏های نظری وعملی و آزمونها برابر مصوبات انستیتو کشتی در حسابهای تعیین شده مربوط به هیات میزبان دوره‏ آموزشی و فدراسیون کشتی می‌باشد.

ب =شرایط اختصاصی ثبت ‏نام و شرکت در دوره‏ آموزشی مربیگری 3 :

1- داشتن حداقل 20 سال سن.

2 – دارا بودن حداقل عنوان سوم کشور در رده‏ نوجوانان، جوانان، امیدها و  بزرگسالان یا یکی از تورنمنت‏های رسمی داخلی یا خارجی و مورد تایید فدراسیون کشتی و اتحادیه جهانی کشتی در یکی از رشته‏ های فرنگی یا آزاد.

3- در شرایط ویژه و ضروری و مصالح فدراسیون کشتی با پیش‏نهاد رییس هیات استان متقاضی و تصویب رییس انستیتو کشتی و رییس فدراسیون کشتی، حداقل داشتن مقام قهرمانی استانی در رده‏  بزرگسالان فرنگی یا آزاد، به عنوان استثنایی بر قائده‏ بند 2-48 ( عنوان سوم کشور یا تورنمنت‏های رسمی) کفایت می‌کند.

4- ارایه‏ اصل و کپی برابر با اصل مدارک زیر: 1- احکام رسمی و معتبر قهرمانی، 2- آخرین مدرک تحصیلی 3 – شناسنامه، 4- کارت ملی، 5 – کارت پایان خدمت یا معافیت غیرپزشکی یا گواهی اشتغال به خدمت وظیفه یا گواهی اشتغال به تحصیل، 6- اصل گواهی اشتغال به کار در دوایر دولتی یا غیردولتی برای شاغلان از اداره یا شرکت متبوع، 7- ارایه‏ اصل گواهی عدم سوء پیشینه از محاکم قضایی رسمی.

5- داشتن کارت معتبر بیمه ورزشی از فدراسیون پزشکی ورزشی مربوط به سالی که دوره‏ آموزشی در محدوده‏ زمانی آن برگزار می‏شود.

6- ارایه اصل گواهی دارای تاریخ اعتبار عدم اعتیاد از مراجع و آزمایشگاه‌های رسمی تابع وزارت بهداشت از شهر یا بخش محل زندگی.

7- ارایه 4 قعطه عکس رنگی 4×3 سانتیمتر، تمام رخ، رنگی، بدون عینک و کلاه از یک نگاتیو با زمینه‏ سفید و متناسب با سن و با پشت‏نویسی مشخصات اصلی فرد متقاضی.

8- پرداخت مبلغ 10/000/000 ریال به عنوان هزینه شرکت در کلاس که می بایست قبل از شروع دوره به شماره حساب 0109614911007 هیئت کشتی خوزستان نزد بانک ملی شعبه نهضت آباد اهواز واریز و اصل فیش را به نماینده کلاس ارائه نمایند.

9-بعد از طی مراحل ثبت نام و شروع کلاسها غیبت یا انصراف غیرموجه از شرکت در دوره‏ آموزشی مربوط، برابر با مردودی است. و هزینه‌های ثبت نام پس داده نخواهد شد. مگر در شرایط ویژه مانند غیبت یا انصراف موجه از نظر مسئول برگزاری یا انستیتو کشتی یا ایجاد حوادث برای شرکت کننده یا یکی از وابستگان درجه یک او، حضور در مسابقات، اردوها یا جلسه‏های اضطراری مهم و برابر تقویم معتبر فدراسیون کشتی و تایید رسمی رییس فدراسیون کشتی به تشخیص مجاز یا غیرمجاز بودن غیبت یا انصراف با مسئول برگزاری کلاس‏ها و همآهنگی با انستیتو کشتی است.

10- در صورت قبولی در آزمونهای نظری و عملی و طی دوره‏ سه ماه کارآموزی و پرداخت هزینه‌های جاری صدور دفترچه و حق عضویت سالانه مصوب انستیتو کشتی در جلسه‏ای رسمی و متناسب با جایگاه ارزشمند مربی و با حضور رییس یا نماینده‏ انستیتو کشتی به قبول شدگان، دفترچه و حكم مربیگری درجه‏ ٣ اهداء خواهد شد.

ارسال دیدگاه