news-details
كشتی بانوان

دیدار رمضان جمال پور با مربیان ، دست اندرکاران و ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات آلیش بانوان قهرمانی خوزستان انجام شد((گزارش تصویری)).

بنا به اعلام روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، ساعتی پیش رمضان جمال پور رئیس هیئت کشتی خوزستان با اعضای تیم های شرکت کننده ، مربیان و دست اندرکاران رقابت های کشتی آلیش بانوان قهرمانی خوزستان دیدار  گفت و گو نمود .

بنابراین گزارش در این دیدار مربیان و مسئولان تیم های شرکت کننده ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط هیئت کشتی خوزستان در حوزه بانوان ، خواستار انسجام هر چه بیشتر در این بخش شدند .

در ادامه این دیدار ورزشکاران شرکت کننده نیز با بیان نظرات خود در خصوص برگزاری مسابقات و اردوهای مشترک مقطعی ، از رئیس هیئت کشتی خوزستان تا پیگیری های لازم را در خصوص قرار دادن امکانات لازم از جمله سالن های ورزشی با تجهیزات مناسب این رشته را به عمل آورند .

در پایان جمال پور با تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته توسط دست اندرکاران در این بخش اعلام داشت ؛ مجموعه هیئت کشتی خوزستان همچون گدشته سعی و تلاش وافری را خواهد نمود تا از طریق رایزنی با ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و همچنین رؤسای هیئت های کشتی تجهیزات و امکانات کامل را در زمینه های تمرینی و مسابقه ای برای بانوان افتخارآفرین کشتی خوزستان فراهم نمایند .

ارسال دیدگاه