news-details
كشتی بانوان

با تمام توان برای رشد و اعتلای کشتی بانوان در استان خوزستان تلاش خواهیم نمود.

به نفرات مدال آور در مسابقات قهرمانی کشور بانوان جوایز ویژه نقدی اهداء خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان بعدازظهر امروز و در خلال برگزاری رقابت های کشتی آلیش بانوان انتخابی باشگاههای خوزستان در خانه کشتی شد، رمضان جمال پور با سرپرستان ، مربیان و داوران شرکت کننده در این مسابقات دیدار نمود.

بنابراین گزارش در این نشست که با حضور آرین زمان پور مشاور عالی و مدیر روابط عمومی و زینب سیاحی نایب رئیس بانوان هیئت کشتی خوزستان انجام شد ، جمال پور ضمن درخواست از مسئولین و  کشتی گیران تیم ها جهت ایجاد فضای وحدت و همدلی عنوان نمود تمام تلاش خود را تا رسیدن جایگاه اصلی کشتی بانوان استان خوزستان در کشور خواهییم نمود.

ود در ادامه افزود ؛ توقع ما این است که بانوان کشتی گیر تنها در رشته کشتی فعالیت نموده و به دیگر رشته ها رجوع نکنند که در این ارستا نیز هیئت کشتی خوزستان آمادگی دارد هر گونه مشکل در این خصوص را تا حصول نتیجه پیگیری نماید ، ضمن اینکه سعی خواهد شد با برگزاری اردوهای بستر سازی زمینه های لازم جهت پرورش استعدادهای موجود در این رشته را مشخص نماییم .

در پایان این نشست که در محل سالن جلسات هیئت کشتی خوزستان برگزار شد سرپرست هیئت کشتی خوزستان جهت تشویق هر چه بیشتر نمایندگان استان خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور برای دریافت کنندگان مدال ، جوایز نقدی ویژه در نظر گرفت .

ارسال دیدگاه