news-details
هیأت های شهرستانی

ضمن دیدار با امام جمعه، نماینده مجلس ، فرماندار ، رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای هیئت کشتی ، از زیر ساخت های کشتی در بندر ماهشهر بازدید به عمل آمد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، احمد عبدالخانی رئیس هیئت کشتی خوزستان در دیدار خود از بندر ماهشهر با امام جمعه شهرستان ، نماینده مجلس ، فرماندار ، رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای هیئت کشتی ملاقات نمود .

در نشست صمیمانه رئیس هیئت کشتی خوزستان با حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی امام جمعه بندر ماهشهر موضوع حمایت هر چه بیشتر هیئت کشتی خوزستان از ایجاد برنامه های مناسب فرهنگی ورزشی برای جامعه کشتی شهرستان مطرح شد . همچنین عبدالخانی نیز خواستار حمایت های ویژه و مؤثر نماینده ولی فقیه در شهرستان از ورزش کشتی شد .

در دیداری دیگر که با حضور آقاجری نماینده شهرستان های بندر ماهشهر ، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد ، راههای تخصصی پیشرفت و مطرح شدن ورزش ملی کشورمان در شهرستان بندر ماهشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در پایان مقرر شد پشتیبانی های لازم از سوی ارگان ها و صنایع موجود در شهرستان از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شود .

همچنین طی جلسه رئیس هیئت کشتی خوزستان با بندری فرمانداری شهرستان ماهشهر ضمن تأکید فرماندار در خصوص نگاه ویژه به ورزش و علی الخصوص کشتی ، مقرر گردید شرایط برگزاری مسابقات چندجانبه کشوری و استانی با همکاری ارگان های ذیربط در شهرستان بندر ماهشهر فراهم گردد .

در چهارمین نشست که با حضور شریفی رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر نیز انجام شد قول مساعد جهت اختصاص یکی از سالن های مناسب شهر برای کشتی از طریق واگذاری های صورت گرفته از سوی اداره کل ورزش و جوانان داده شد .

در پایان نیز جلسه اعضای هیئت کشتی بندر ماهشهر با رئیس هیئت کشتی خوزستان برگزار شد که طی آن ضمن بازدید عبدالخانی از سالن و تجهیزات کشتی ، شعبانی دبیر هیئت کشتی ماهشهر و مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ماهشهر موضوعات و مشکلات موجود در شهرستان و راه های برون رفت آن را ارائه نمود که با استقبال رئیس هیئت کشتی خوزستان نیز روبرو شد . همچنین در این جلسه از ابوالفضل صدیقی که در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان طی ماههای گذشته مقام سوم را کسب نموده و به اردوی تیم ملی نیز راه یافته است ، قدردانی به عمل آمد .

یادآور می شود بندر ماهشهر طی سالیان نه چندان دور به عنوان یکی از قطب های مطرح کشتی در استان شناخته می شد که قهرمانان این شهرستان توانسته بودند در مقاطعی عناوین مهم کشوری و بین المللی را کسب نمایند .

ارسال دیدگاه