news-details
خبر

از پاسداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی علی الخصوص پدرشهید و قهرمان اینجانب توسط دکترعلیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی تشکر و قدردانی می نمایم .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، رضا جامعی فرزند شهید کشتی گیر ، قهرمان و پهلوان ناصر جامعی در پیامی از پاسداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام کشورمان توسط علیرضا دبیر قهرمان جهان و المپیک و رئیس فدراسیون کشتی تشکر و قدردانی نمود.

در این پیام آمده است :

جناب آقای دکتر علیرضا دبیر ریاست محترم فدراسیون کشتی

کهن خاک این مرز و بوم همواره مدیون خون شهیدان است . شهدا همیشه زنده اند اگرچه ردپای رفتنشان تا ابد بر شانه های زمانه باقی است. آن ها همیشه هستند و جاده هایی که فرار روی ما گسترده اند تکلیف تمام لحظه هایمان را روشن کرده اند، هرچه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده به دست بیاورد به برکت خون این جوانانِ شهید است.

لذا بدینوسیله اینجانب مراتب سپاس و تشکر خود را از تجلیل فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در شهرستان اهواز از مقام شامخ شهید ناصر جامعی که خود از قهرمانان کشتی و از مربیان سازنده استان خوزستان و کشور بود و در سال 1365 رقابت های بین المللی جام 22 بهمن با نام گرامیداشت این شهید والا مقام برگزار شد ،  تقدیم حضور می دارم .

امید دارم در سایه حق تعالی در خدمت به آینده سازان ایران اسلامی موفق و پیروز باشید .

  ارادتمند دکتر رضا جامعی فرزند شهید ناصر جامعی

ارسال دیدگاه