news-details
خبر

امین میرزازاده به فینال راه یافت .

امیر قاسمی منجزی از دور مسابقات کنار رفت .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان از صبح امروز شنبه 22 خرداد ماه رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی در شهر ورشو کشور لهستان آغاز گردیده است که طی آن دو ملی پوش خوزستانی جهت قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی کشورمان به بازیهای المپیک به روی تشک رفته اند .

بر این اساس امین میرزازاده دلاور گتوندی استان خوزستان و تیم ملی کشورمان با کسب 3 پیروزی متوالی مقابل کشتی گیران مطرح و عنوان دار جهان و آسیا در وزن 130 کیلوگرم به فینال رسیده است و تا ساعتی دیگر باید به مصاف یوسفی دیگر نماینده ایران در این وزن برود .

بنابراین گزارش امیر قاسمی منجزی دیگر ملی پوش استان خوزستان با واگذاری دیدار خود مقابل نماینده کشور ازبکستان و شکست این کشتی گیر در نیمه نهایی برابر میرزازاده ، از دور رقابت ها کنار رفت .

در ذیل مبارزات کشتی گیران استان خوزستان تا مرحله نیمه نهایی آمده است .

امین میرزازاده نیز در دور اول با نتیجه 2 بر یک از سد یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی گذشت. وی در دور دوم مقابل مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی با نتیجه 1 بر 1 به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله مقابل مامینجان عبداله یف قهرمان بازی های آسیایی از ازبکستان با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت و حریف یوسفی در دیدار فینال شد.

امیر قاسمی منجزی نیز در این وزن و در دور نخست مقابل مامینجان عبداله یف قهرمان بازی های آسیایی از ازبکستان با نتیجه 8 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف مقابل میرزازاده، از دور رقابت ها کنار رفت.

ارسال دیدگاه