news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

مراسم تقدیر و بدرقه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی‌ استان خوزستان برگزار شد .

احمد عبدالخانی رئیس و امید احمدی دبیرهیأت کشتی خوزستان به نمایندگی از سوی جامعه کشتی استان خوزستان و ملی پوشان المپیکی در این مراسم حضور داشتند .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان صبح امروز پنجشنبه 24 تیرماه و با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان، یوسفی نماینده مردم اهواز ، کارون ، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استاندار، ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش و جوانان استان ، احمد عبدالخانی و امید احمدی رئیس و دبیر هیئت کشتی خوزستان و مسئولین هیأت های جانبازان و معلولان ، والیبال و تیراندازی استان ، مراسم تقدیر و بدرقه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی برگزار شد .

بنابراین گزارش و در بازی های پارالمپیک، در رشته های جانبازان و معلولان از هاشیمه متقیان، امان الله پاپی، صادق بیت سیاح و فالح عیاشی به عنوان ورزشکار و زهرا کرم زاده و حسین امیری به عنوان مربی و در رشته تیراندازی با کمان از غلامرضا رحیمی، تقدیر شد.

در رقابت های المپیک و رشته کشتی نیز از امین میرزازاده به عنوان کشتی گیر ، لقمان رضایی و حبیب اله اخلاقی به عنوان مربی و سیدمحمد موسوی به عنوان والیبالیست، تجلیل شد.

بر این اساس استاندار خوزستان با اهدای مبلغ سیصد میلیون ریالی از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان تقدیر به عمل آورد . ضمن اینکه وی در پایان اعلام نمود به کسب کنندگان مدال های طلا ، نقره و برنز در بازی های المپیک و پارالمپیک جوایز نقدی جداگانه ای اهداء خواهد شد .

ارسال دیدگاه